BUKU JINGGA - AGENDA PAKATAN RAKYAT

BUKU JINGGA - AGENDA PAKATAN RAKYAT
Klik pada imej untuk membaca kandungannya

Rabu, Julai 02, 2008

Siapa SAIFUL BUKHARI sebenarnya ?


Beliau ialah umpan yang dipasang sejak musim pilihan raya baru-baru ini. Menurut sumber yang boleh dipercayai, pengkhianat ini telah dihantar oleh Najib Tun Razak sebagai pengintip di dalam PKR.

Walaupun telah dimaklumkan kepada Dato' Seri Anwar Ibrahim berhubung keakraban pengkhianat ini dengan Menteri-menteri Kabinet, tetapi sebagai seorang Islam DSAI mengambil sikap Husnuz Dzon (berbaik sangka) dan tidak langsung menyangka Saiful Bukhari yang diambil bekerja dengan beliau akan menikam dari belakang.

Pengkhianat ini sebenarnya ditugaskan untuk memberi maklumat dalaman PKR kepada pemerintah agar mereka dapat menghalang segala perancangan yang akan dibuat oleh Pakatan Rakyat. Setelah pihak pemerintah mendapat tekanan yang hebat dari pelbagai sudut; samada dari parti komponen BN, keputusan mahkamah yang membenarkan DSAI bertanding dan akuan bersumpah Raja Petra mengenai penglibatan secara langsung Rosmah (isteri Najib) di dalam kes pembunuhan Altantuya. Mereka menjadi marah dan hilang pertimbangan lalu menyuruh BARUA mereka ini membuat laporan palsu yang mendakwa dia diliwat oleh DSAI.

Tujuan pihak yang merancang konspirasi ini adalah untuk membunuh kerjaya politik DS Anwar yang kini hanya menunggu masa untuk mengambil-alih Kerajaan Persekutuan daripada Barisan Nasional. Apabila pihak pemerintah merasa tertekan dengan pelbagai masalah dalaman dan dakwaan-dakwaan salahlaku orang kenamaan, mereka sanggup menghalalkan cara dengan mengulangi skrip 1998.


Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas...

ARKIB