BUKU JINGGA - AGENDA PAKATAN RAKYAT

BUKU JINGGA - AGENDA PAKATAN RAKYAT
Klik pada imej untuk membaca kandungannya

Ahad, Julai 25, 2010

Pemergianmu amatlah dirasai..

Azni bin Sahari dilahirkan pada 7 Mei 1960 di Sungai Kechil, Nibong Tebal. Mula berkecimpung di arena politik sejak peristiwa pemecatan Dato' Seri Anwar Ibrahim pada September 1998. Daripada turun ke jalanraya berdemonstrasi hinggalah memimpin kelompok masyarakat.

Beliau adalah salah seorang pengasas Parti Keadilan Nasional di Nibong Tebal. Merupakan seorang Ahli Jawatan Kuasa KEADILAN Cabang Nibong Tebal sejak tahun 1999 hingga akhir hayatnya. Istiqomah di dalam perjuangan menegakkan yang makruf dan menentang kemungkaran. Selepas PRU12, beliau dilantik sebagai Setiausaha JKKK Sungai Kechil. Aktif dalam melakukan kerja-kerja amal, membantu masyarakat setempat tanpa mengira latar belakang politik. Mudah didampingi oleh pelbagai golongan masyarakat samada kawan ataupun lawan.

Tanggal 4.00 pagi, 25 Julai 2010 beliau telah meninggalkan kita. Pergi yang tak mungkin kembali lagi menemui Rabbul Jalil, Allah Maha Pencipta. Dari Allah kita datang, kepadaNya jualah kita akan kembali. Semoga Allah menempatkan rohnya bersama orang-orang yang beriman.
Al-Fatihah...



Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas...

ARKIB