BUKU JINGGA - AGENDA PAKATAN RAKYAT

BUKU JINGGA - AGENDA PAKATAN RAKYAT
Klik pada imej untuk membaca kandungannya

Selasa, September 30, 2008

Perutusan Hari Raya Aidilfitri


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

Para pimpinan Parti, penyokong serta muslimin dan muslimat yang dirahmati Allah sekalian.

Terlebih dahulu marilah kita sama-sama rafa’kan kesyukuran kita kehadrat Allah s.w.t kerana telah memberikan kekuatan kepada kita menunaikan ibadah puasa dengan sempurna pada tahun ini.

Allahuakbar..
Allahuakbar..
Allahuakbar… walillahil hamd

Seterusnya marilah kita sama-sama meletakkan harapan yang tinggi kepada para pemimpin kita untuk melakukan segala macam perubahan di peringkat parti mahupun negara bagi merealisasikan matlamat perjuangan kita iaitu ke arah negara Malaysia yang lebih maju dan bermaruah serta yang lebih penting diredhai Allah s.w.t.

Di samping itu juga tidak harus melupai perancangan dan taktik kotor yang sentiasa dimainkan oleh musuh-musuh kita.

Harapan yang tinggi untuk masa depan yang lebih baik adalah suatu kewajipan yang dituntut oleh Islam. Sentiasa bersikap terbuka dan berbaik sangka sesama kita, di samping cukup berhati-hati terhadap musuh yang sentiasa mencari kesempatan untuk menggagalkan segala perancangan kita.

Akhir sekali saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin kepada tuan/puan, saudara/saudari sekalian.

Marilah kita sama-sama berdoa semoga Allah sentiasa memberi hidayah, kesihatan dan kelapangan kepada kita untuk melakukan ibadah kepadaNya.

“Kullu ‘Am Waantum Bikhair…”

Wassalam.


Hj. Maktar bin Hj. Shapee
ADUN Sungai Bakap
merangkap
Ketua PKR
Bahagian Nibong Tebal


Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas...

ARKIB