BUKU JINGGA - AGENDA PAKATAN RAKYAT

BUKU JINGGA - AGENDA PAKATAN RAKYAT
Klik pada imej untuk membaca kandungannya

Jumaat, Mac 06, 2009

Isu Kuari - Kenyataan akhbar Sdr. Amizudin Ahmat

Bukit Minyak - Ketua Angkatan Muda Kepala Batas, Sdr. Amizudin Ahmat semalam telah membuat sidang akhbar di Pejabat ADUN Bukit Tengah berkenaan Isu Kuari yang beliau dedahkan kepada media sebelum ini.

Turut hadir memberi sokongan ialah Ketua Angkatan Muda Permatang Pauh; Sdr Amir Ghazali, Ketua Angkatan Muda Tasek Glugor; Sdr Solehin Ahmad, Ketua Angkatan Muda Balik Pulau; Sdr Nazdri Ishak, Ketua Angkatan Muda Bayan Baru; Sdr Ahmad Azrizal Tahir, Tim. Ketua Angkatan Muda Bayan Baru; Sdr Zulfazdli Md Noordin, Naib Ketua Angkatan Muda Bayan Baru; Sdr Mohd Yusof, Bendahari Angkatan Muda Bayan Baru; Sdr Zulkarnain Mohd Ali, Setiausaha Angkatan Muda Tasek Glugor; Sdr Azhar, Exco Angkatan Muda Malaysia; Sdr Zulkifli Ibrahim dan AJK Angkatan Muda Batu Kawan; Sdr Jordan Kee.

Klik imej di bawah untuk baca dengan jelas,


AMK bantah nama pengadu diletakkan dalam surat aduan

Kenyataan akhbar tersebut telah dibacakan oleh Exco Angkatan Muda Malaysia, Sdr. Zulkifli Ibrahim pada majlis yang sama.

Sila klik imej di bawah untuk tatapan lebih jelas,


AMK Nibong Tebal nyatakan sokongan

Ketika diminta mengulas berhubung isu tersebut, Naib Ketua Angkatan Muda Nibong Tebal, Sdr Munir Hj. Maktar menyatakan bahawa seluruh Jawatankuasa AMK Nibong Tebal menyokong tindakan yang diambil oleh Sdr. Amizudin.

"Bagi memulihkan kembali imej KeADILan khususnya di Pulau Pinang, Pimpinan haruslah menyiasat sedalam-dalamnya isu yang dibangkitkan. Jangan kita membiarkan masyarakat memandang serong terhadap parti kita."

"Sehingga ada sesetengah pihak melabelkan pemimpin KeADILan ini 'lebih UMNO dari UMNO'. Ini akan menunjukkan bahawa kita telah lari dari prinsip asal perjuangan sekiranya isu ini tidak dapat ditangani sebaik mungkin," tambahnya lagi.



Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas...