BUKU JINGGA - AGENDA PAKATAN RAKYAT

BUKU JINGGA - AGENDA PAKATAN RAKYAT
Klik pada imej untuk membaca kandungannya

Isnin, Ogos 04, 2008

Jentera Pilihanraya Nibong Tebal Digerakkan Ke DUN Penanti

Sungai Bakap : Seluruh petugas dan sukarelawan Parti Keadilan Rakyat Bahagian Nibong Tebal telah diarahkan untuk berkampung JDM Telok Wang dan JDM Mengkuang. Demikian dinyatakan oleh Ketua Bahagian, YB Ust. Mokhtar semasa mempengerusikan Mesyuarat Khas Pilihan Raya Kecil Permatang Pauh di Pejabat Bahagian.
Setiap cawangan PKR di seluruh bahagian akan menghantar petugas-petugas parti ke sana. Bahagian Nibong Tebal akan dibantu oleh jentera pilihanraya PKR Negeri Kedah dan Pahang. YB Ust. Mokhtar mengingatkan agar para petugas bertungkus-lumus membantu semasa kempen demi memastikan kemenangan dengan majoriti yang lebih besar.
"Walaupun namanya Pilihan Raya Kecil, tetapi ia mempunyai makna yang sangat besar bukan sahaja bagi rakyat Permatang Pauh malah rakyat seluruh Negara. Kemenangan Dato' Seri Anwar di Permatang Pauh bukan sekadar untuk memberi ruang kepada beliau bersuara di Parlimen, yang paling utama adalah untuk membentuk Kerajaan Pakatan Rakyat seperti dirancang oleh DSAI."
"Oleh itu, semua petugas haruslah bekerja keras untuk kemenangan ini supaya di masa depan kita boleh menceritakan kepada anak cucu kita bahawa kita terlibat secara langsung di dalam peralihan kuasa politik di Malaysia." ujarnya lagi.


Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas...