BUKU JINGGA - AGENDA PAKATAN RAKYAT

BUKU JINGGA - AGENDA PAKATAN RAKYAT
Klik pada imej untuk membaca kandungannya

Jumaat, Julai 31, 2009

Ucapan Takziah daripada KeADILan Pulau Pinang

SALAM TAKZIAH KEPADA KELUARGA ALLAHYARHAM YB DATO’ HAJI MOHD HAMDAN BIN ABD RAHMAN

Pengerusi Majlis Pimpinan Negeri Parti KEADILAN Rakyat Pulau Pinang dan seluruh ahli-ahli KEADILAN Pulau Pinang dengan ini merakamkan ucapan takziah kepada keluarga Allahyarham YB Dato’ Haji Mohd Hamdan bin Abd Rahman, ADUN Permatang Pasir yang kembali ke rahmahtullah pagi tadi, jam 6.10 di Institut Jantung Negara.

KEADILAN Pulau Pinang turut merasa kehilangan dan dukacita atas kembalinya Allahyarham ke Rahmatullah. Allahyarham yang dikenali sebagai seorang wakli rakyat yang sangat gigih berbakti kepada masyarakat bukan sahaja di DUN Pematang Pasir malah bagi seluruh negeri Pulau Pinang. Khidmat beliau kepada masyarakat tidak pernah mengira sempadan parti politik, kaum dan agama. Sepanjang tiga penggal Allahyarham sebagai Ahli Dewan Undangan Negeri Permatang Pasir,Allahyarham sangat dikagumi dan disenangi rakyat.

Jenazah Allahyarham yang tiba di Pusat Khidmat Permatang Pasir pada pukul 2.00 petang telah diziarahi beribu rakyat dan juga pemimpin-pemimpin dari Pakatan Rakyat. KEADILAN Pulau Pinang turut serta bekerjasama membantu melancarkan pengurusan pengebumian Allahyarham di Masjid Permatang Pasir. Y.B Dato’ Seri Anwar Ibrahim turut hadir menzirahi keluarga Allayarham untuk mengucapkan takziah.

KEADILAN Pulau Pinang sekali lagi dengan rasa dukacita merakamkan ucapan takziah kepada keluarga Allahyarham YB Dato’ Haji Mohd Hamdan bin Abd Rahman. Semoga keluarga Allahyarham harap dapat menerima berita sedih ini sebagai satu ujian dari Allah.

Semoga Allah S.W.T menempatkan Allahyarham bersama orang-orang yang Solleh dan rohnya dicucuri rahmat hendaknya. Amin.


YB DATO' SERI ZAHRAIN MOHAMED HASHIM
Pengerusi, Majlis Pimpinan Negeri Pulau Pinang
Parti Keadilan Rakyat



Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas...

ARKIB